<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
21 aprill, 2005

kuna ma olen viimase kahe nädala jooksul aktiivselt koolitöös osalenud, siis on lisaks mu kolmele ajaloo järeltööle ja muusikaajaloo kursuse järelevastamisele lisandunud nii geod kui ajakirjandust. ning positiivselt jätkub tööderida ka järgmistel nädalatel.
monoloogi sain täna ära vastatud ja enda arust lugesin päris ilmekalt. homme on vaba päev, mis tähendab, et kooli kuskil kümneks, et pühenduda keemiale ja siis kella üheks kunstigümnaasiumi. kui me viimast kohta ei saa, on hästi läinud.
midagi muud, kui et täna käis mul korra bussis jälle bänditegemistuhin peal. aga nii kui ma üritasin mingeid laulusõnu kirjutama hakata, jõudis buss kohale ja ma võtan seda märgina.

not - strangers

mõtteid 2 :
Blogger Karin :

mis meie üliaktiivselt planeeritud bändist saanud on..ma juba nii tahaks oma laulmisoskusi ka teistele näidata/kuulda..

21 aprill, 2005 23:11  

Blogger mad :

me oleme üliaktiivselt mitteandekad. vähemalt mina(=

22 aprill, 2005 16:36  

mõtiskle.

tagasi.