<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
18 aprill, 2005

lõputöö läks hästi. panin ainult chopini valsi asemele prelüüdi, aga see pole minu süü, kui tüübil kõik teosed samasugused on. kojuteel sain kõvasti naerda klassikaaslase (muusikakoolis siis) üle, kes arvas, et me teeme lõputöö nagu eksami eel, et varem õppima hakata. ta ei suutnud kõva viis minutit uskuda, et see oligi eksam olnud. mis viis mind naermise üle tema töösse kirjutatud vastuste üle. igatahes ma loodan, et keegi maksimumpunkte ei saanud, siis ma saaks parimate pingereas võib-olla tabelisse(=
igatahes jõudsin koju ja avastasin, et mu aju on ikka nii läbi, et ei viitsinud solfedžoks muusikakooli tagasi ronida. läksin ära magama ja ärkasin ilusasti csi-ks ülesse ainult et avastada, et mu kurk on nii valus, et ma ei saa absoluutselt neelata. ja muidugi lisaks veel masendus, et ma pean homseks õppima ära mingi keemiateema, ajakirjanduse, kus mind väga suure tõenäosusega küsitakse, ja kindlasti on veel midagi, lihtsalt selleks, et mind masendada. mõnes mõttes ma loodan, et ma homme kooli ei tule. no kohe ei teki tahtmist enam sinna tagasi minna.

opeth - the night and the silent water

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.