<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
18 aprill, 2005

ma olen surmväsinud, mu närvid on läbi ja mis kõige parem: tuleb välja, et ma ei oska hoopis mõisteid, millele esimesena panustasin. niiet nüüd tuleb kuskil tunni ajaga selgeks saada palju-palju asju.
eesti keele tasemetööga seoses loodan, et see on lihtne ja et keegi veel peale minu seda ei tee täna. igatahes on mul praegu tappev selja-, õla- ja küünarnukivalu, kuna ei ole viitsimist arvutit põrandalt laua peale tõsta.
aga see selleks. eile lõuna ajal, kui isa oli teinud järjekordselt suurepäraseid šnitsleid ja mina neist tervelt kolm nahka pistsin, hakkasin ma mõtlema, et vaimne töö teeb küll väga näljaseks, kuid kaloreid ei kuluta. mis omakorda viis mu ideeni, et keskmised geeniused on paksud, aga suured geeniused mitte. ja sellepärast, et suured geeniused teevad nii palju vaimset tööd, et neil ei olegi aega süüa ja paksuks minna. igatahes ei ole see mõeldud ei mingisuguse vihje ega solvanguna.

chopin - nokturn op.9 nr.2 es-duur

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.