<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
16 aprill, 2005

seoses pauli postitusega hakkasin ma mõtlema sellele, et mu ema on mitu korda avaldanud soovi mind psühholoogi juurde saata...hmmm. ma arvan, et psühholoog on viimane asi, mis mind aitab. aga kui asi tõesti selleni jõuab, siis ma arvan, et ma läheks ka pauli ema juurde. tundub ikkagi tuttavama inimesena kui mingi täitsa suvaline. aitab ka. see blog pole selleks, et ma hakkaks oma probleemidest rääkima. mul on neid selleks liigagi palju.
positiivne tänase päeva jooksul on vist ainukesena see, et me läheme eliaga suure tõenäosusega piljardit mängima. jahh, paistab, et ka mina olen selle sõltuvuse endale külge hankinud. vähemalt ei riku tervist, või mis?

the doors - love me two times

mõtteid 4 :
Blogger Crazy Frog. :

heh Madli kirjutab taas enda bloggi midagi. Huvitav.
On taas, mida lugeda.

17 aprill, 2005 00:15  

Blogger Paul :

miks siis viimane asi mis aitab? tegelikult esimene. ju.

17 aprill, 2005 00:58  

Blogger Mats :

esimene oleks ikkagi enda mõistusega probleemist välja närida end. ja kui seda ei õnnestu / ei taha teha siis professionaalne abi.

17 aprill, 2005 02:12  

Blogger mad :

ekssee oleneb täiesti inimesest. mina leian, et puhtvõõra inimesega sellistel teemadel rääkida ma küll ei tahaks. ta ei tea ju mitte midagi minust ning minu käitumisest tegelikkuses. missest et professionaal.

17 aprill, 2005 16:27  

mõtiskle.

tagasi.