<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
17 aprill, 2005

viimane päev enne muusikaajaloo eksamit. no tegelt ei ole päris eksam, rohkem nagu töö ainult, aga ikkagi. seoses sellega, et kõik päevad, mil ma oleks pidanud õppima, olen ma lihtsalt igale inimesele msnis rääkinud, et mul on kohutavalt igav, siis pole ma mitte midagi teinud. mis tähendab, et täna läheb hüperõppimiseks. mis on enesest mõista täielik ajunuss, kui nii võib ennast väljendada. õnneks tuli erika põlvast koju ja nüüd saab tema hakata mind küsitlema ja mulle klassikalist muusikat laskma. ahjaa. esmaspäeval on meil vist mingisugune tasemetöö. ma sügavalt kahtlen, kas ma sinna jõuan, sest selleks peaks ju veel õppima ja suurema tõenäosusega mina küll ei viitsi.
eile oli pmst mu ema sünnipäeva pidamine siis vallaliste töökaaaslastega. midagi muud, kui seda, et paistab, et nendest on paar-kolm inimest suitsetajat ja siis lõin minagi kampa ja tegin nendega rõdul suitsu. muidugi mul ei lubata suitsetada. aga jah. kuna nende seltskonnast oli juba üpris siiber, siis läksin linna ära eliaga piljardit mängima. tee peal nägin ka meie kooli kaheteistkümnendikke, kes väitsid, et kirjand oli põrgupiin olnud. ega midagi, mind see ei masendanud ja kõndisin rahulikult pange. elia juba mängis sõbrantsiga ja mina lõin kampa. oli eriti sitt päev ja sisse ei saanud peaaegu mitte midagi. pärast tuli sinna veel august, kes hakkas ka ässama ja eriti sisse ei saanud. selle peale naersin mina vaikselt pihku, sest kahjunaer on ikka see kõikse suurem naer:D igatahes otsustasin ma, et lähen parem ära koju, kus pidu veel käis ja nalja oli nabani.
oli väga eduline päev.

system of a down - metro

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.