<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
17 mai, 2005

ma olen kaks päeva koolis käinud KÕIK tunnid kohal. ma olen tubli ja te võite seda mulle öelda. nüüd ainult kaks ajaloo järeltööd, ajakirjanduse järeltöö, vene keele järeltöö, muusikaajaloo kursuse järelvastamine ja ongi vist kõik. pluss muidugi niisama tööd, aga jah. ainult iga päev pingutada.
ah, vaheaeg tuleb varsti. ronn, mats, laagrisse siis, kui raha leian?

dimmu borgir - sorgens kammer

mõtteid 5 :
Anonymous Anonüümne :

Kirjuta mulle palun oma meiliaadress. Ma räägin sulle ühte juttu :) Ise ei leia kusagilt.
robertlaursoo -at- hot.ee

18 mai, 2005 00:13  

Blogger Crazy Frog. :

kuhu laagrisse teil minek on?

18 mai, 2005 15:16  

Blogger Mats :

hmm, noh, ronn lubas nädala lõpuks otsustada, ma ise ei julge veel midagi öelda, tahaks küll kurat, aga näis mis vanemad arvavad. inglismaareisi hind on tõusnud üle igasuguse piiri. kui vaja siis läheme silla alla tööle.

18 mai, 2005 19:01  

Blogger Mats :

märt, see on geiparaadi järelpidu niiöelda. neil läks natuke aega küll selle korraldamisega, aga valmis ta sai lõpuks.

18 mai, 2005 19:13  

Blogger mad :

siis me paneme oma neoonriided selga laagrisse;)
aga jah. silla alla siis, vast mõni turist ikka tuleb. ja kahekesi saab poole huvitavamaid teenuseid pakkuda(:

20 mai, 2005 14:10  

mõtiskle.

tagasi.