<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
06 juuni, 2005

mida sa teeksid, kui homme enam maailma polekski?

blondie - i'm on e

mõtteid 4 :
Blogger sander :

Kas siis inimkond jääb alles? :/

06 juuni, 2005 22:37  

Blogger Mats :

jah, me hõljume kõik tühjas värvitus vaakumisarnases keskkonnas ringi ja nutame, et miks maailm ära kadus.

06 juuni, 2005 23:34  

Blogger mad :

näh, lolakad;D ma mõtlesin praegu.
kui ma oleks mõelnud, et mida sa teeksid, kui maailma enam poleks, siis ma poleks sõna homme sinna kirjutanud.
vot.

07 juuni, 2005 09:33  

Blogger Crazy Frog. :

ma teeksin homme peale siis ja siis lendaks...
vot see oleks kaiff tripp.
ja siis teeks veel kõvasti rohkem peale et enam ei maanduks, sest muidu ju kukub maha, aga maad ju pole! ehk sa kukkud auku, aga teisest küljest auku ka ei saa olla kui maad ei ole.
mida vittu?
ot korra mõtlen.
nii siis ma teeks hästi palju peale ja siis lendaks kaaluta olekus ja näeksin pilves peaga rohelisi mehikesi ja siis nad korjaks mind peale ja annaksin neile ka maffi. siis nad näevad et mina olen ka roheline mehike ja võtavad mind oma kosmosetrippile kaasa.
Küsimus oli vist et mis siis kui enam maailma pole ehk siis Maad, aga teised planeedid on? No siis võtkas nad mu enda roheliste sepikute planeedile. vot seal oleks alles mõnus. ja kui te hästi käitute võtan teid ka peale ...
vot kui hästi nüüd jutt arenes!
niiet dont worry be happy!

07 juuni, 2005 20:16  

mõtiskle.

tagasi.