<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
07 juuli, 2005

jess. üübermõnna suvi küll. aga ma loodan, et ma viitsin endale mingit tööd muretseda. ma ei taha palka, vaid lihtsalt tööd teha. näiteks rohida vm, mida ma vanasti terve suvi läbi tegin ja kirusin.
aga see selleks. augusti lõpul on tulemas üks suurepärane üritus. nimelt tuleb poolas katowices, mis on kuskil poola teises otsas, kontsert. ja mitte igasugune kontsert, vaid opethi kontsert! reis on vaid 2000 eesti raha, mille sees on ööbimised, pilet, hommikusöögid, sõit. ja minul on nii palju raha, sest ma sain vanamalt tuhat sünnipäevaks (tahaks ise ka pensionär olla ja niipalju pappi korraga omada) ja peale selle õnnestus mul oma suurepärane kokakoola ratas maha ärida 1300 eest. ja kuuldavasti on poolas eestiga võrreldes kõik odavam. nii et loodame, et mul ei tule vahepeal pähe selle eest hoopis midagi "kasulikumat" osta. ja loodame, et ma peale seda üritust üldse eestimaale tagasi jõuan, mitte ei saa mingit mürgitust poola alkoholist.
ahjaa, see tähendaks ka seda, et ma jõuaks miski 3ndaks septembriks alles kooli. teisteks esinejateks on veel korn, mida võiks näha, aga mis on suht pohhui, siis on lacuna coil, mis kuuldavasti oli itaalia black, aga võis ka midagi muud olla, ning neljandaks on fear factory, mis on ikka suht super metalkoor ehk mosh til you drop.
okei, veenake mind minema.

mõtteid 2 :
Blogger Crazy Frog. :

Tee ükskõik mida, aga ära lihtsalt Poola õllet joo!!!
Kujuta ette et sa pead jooma sooja kust ja saad teada selle maitse.

07 juuli, 2005 00:52  

Blogger mad :

tänks, märt(:
eks ma siis pean hea pilku eestist kaasa võtma.

07 juuli, 2005 14:25  

mõtiskle.

tagasi.