<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
31 juuli, 2005

sain just teada, et meie maja esinaine ja koristaja on surnud. koristaja vanadusse, kuid esinaine vähki.
lisaks veel sai koer keelde nõelata. kardetavasti rästik. ta on paistes ja kõik on väga hullusti. ja ma olin täna nii hooletu, et vaatasin võluväge ja üldse ei märganud, et tilguti tilgub liiga kiiresti. pärast sain ema käest pahandada, kuid mina solvusin ja veel nähvasin emale vastu. see on minu süü, kui vedru saab kopsuturse ja sureb ära. ma ei taha, et ta ära sureks.
alu oli tore, nägime palju igapäevmittenähtavaid linnukesi. lugesin kirikus laulu- ja palveraamatut ja mõtlesin usklikuks hakata
Pater noster, qui es in caelis, sanctificetur nomen tuum. Adveniat regnum tuum. Fiat voluntas tua, sicut in caelo et in terra. Panem nostrum quotidianum da nobis hodie, et dimitte nobis debita nostra, sicut et nos dimittimus debitoribus nostris. Et ne nos inducas in tentationem: sed libera nos a malo. Amen.

mõtteid 1 :
Blogger Crazy Frog. :

Sain täna teada, et mu lemmik koer pannakse magama ära:(, sest ta on liiga vana...
15on ikka täitsa tubli saavutus ja kardetakse, et äkki ei ela talve üle.
Nüüd ma olen kurb ja vihane.
Krt superkoer on see ikka!
Niiet ma enamvähem tean mis tunne sul võib olla.

03 august, 2005 23:35  

mõtiskle.

tagasi.