<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
20 september, 2005

mina küll elusees taeva ei saa. jumal ei julge lihtsalt mind sinna lasta, sest ta teab, et ma tapaks ta esimesel võimalusel ära. KURADI VASTIK VÄRDJAS, KUIDAS TA SAI LASTA VEDRUL ÄRA KADUDA?!! mul oleks nii pohhui, kui ta on surematu. ma taoks teda jalaga vastu sääreluud niikaua kuni ta oigab.
mu isa läks täna vedruga metsa. torma lähedale seal jõgeva kandis (kui kellelgi on tuttavaid seal, siis võtke minuga ühendust või nii). koer kaob tihti ära ja me muretseme ennast surnuks. kuid seekord oli ta juba 7 tundi kadunud. 7 tundi... ja läks pimedaks ning mu isa tuleb metsast ära. see on ka nii pagana kaugel 72 kilomeetrit. igaks juhuks jättis issi metsa oma mantli ja võileivad. igaks juhuks. palun tehke keegi midagi, sest ma ei ela seda üle, kurat võtaks. ma ei ela seda üle.
sest keegi ei sure enne mind.
mitte keegi.

mõtteid 1 :
Anonymous Anonüümne :

kas Vedru leitud?

30 september, 2005 19:32  

mõtiskle.

tagasi.