<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
16 september, 2005

sasi tuli mulle peale filosoofiat fuajees vastu ja küsib: "kas sa oled suitsetamise maha jätnud?" mille peale mina muidugi ülimalt wtf? ja lollaka näoga pool minutit otsa vaatasin. "missiis?" küsin ma. "no kas oled?" ütleb tema. (vabandan, et otsest lauset ei mäleta.) mille peale mina: "vahel pidudel ikka juhtub." "siis on hea." ja sasi läheb minema. nagu mida kuradit? aga kas ta oleks sama öelnud, kui ma oleks midagi muud vastanud? ja tegelikult tekib küsimus, kas sasi ikka tõsimeeli mind uskus, arvestades kordi, mil ta on mind kindlasti kooli tänava poolsest väravast vahetunni ajal välja jalutamas näinud. ja kas ta ei peaks sellel teemal rääkima veidi rangema häälega, et mul ei tekikski kahtlust vastata talle muud kui: "jätsin juba ammu maha.", kartes saada mingit käskkirja võimaeiteamida? igatahes on tunne selline, et jumal tänatud, et tema meie direktor on. sest kui ikka oleks vene, siis võib-olla ei käikski kooli ajal suitsetamas. võib-olla üldse ei suitsetaks. aga samas, on mul venest direktorina väga hämarad mälestused.

after forever - victim of choices

mõtteid 1 :
Blogger Karoliina :

Ma ei väsi kordamast. Sasi on üks parimaid asju, mis sellele koolile juhtuda sai.

17 september, 2005 22:54  

mõtiskle.

tagasi.