<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
13 oktoober, 2005

ei saa aru. mitte kuidagi ei mõista. kas mina olen ainuke meie kooli suitsetaja, kellele sasi käib iga paari nädala tagant kätt õlale panemas ja küsimas, et kas ma olen ikka suitsetamise maha jätnud? sesmõttes, et mida kuradit? miks see nagu minu puhul on nii oluline? või äkki talle lihtsalt meeldib mu õlga puudutada. ja õrnalt sosistada mu kõrva. siis ma pean kahjuks ütlema, et see jätab mu külmaks. jah, herr sasi, kui te ei suuda kooligi kuumaks kütta, siis ammugi veel mind.
ja ma leian ka, et inimesel peaks olema ikka mingid õigused. sesmõttes, et mina ei tahaks, et ilma minuga konsulteerimata laksataks kuhugi tsitaat minu blogist üles. ega ei tahaks hästi.

scarling - the last day i was happy

mõtteid 1 :
Blogger Crazy Frog. :

lol
kas mina ja ronn oleme ainsad keda sasi lehti riisuma paneb? (Ok kojamees välja arvata)
Aga postimees võiks küll natuke ette teatada jah.

14 oktoober, 2005 19:55  

mõtiskle.

tagasi.