<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
15 veebruar, 2006

üle pika aja meeldis mulle sõbrapäev. ma sain ise kaardid tehtud ja imo tulid nad täitsa kobedad, pluss sain šoksi ja kommi ja kaarte. ega igapäev ei saakski sõbrapäev olla - me läheksime kõik paksuks ja puud saaksid otsa.
peale kooli oli muidugi veel sõbrantsidega istumine, mistõttu, et kodus riideid vahetada, läksin kooriproovist ära. tänu sellele otsustas leppoja mu tänases proovis maha tõmmata nimekirjast, kuigi täna ei läinud ma sinna auga, kuna mul on tõsiselt sitt olla.
noh, igastahes istusime sviidis koos elia, kipsi-marko, triinu, liina ja maarjaga. oli lihtsalt hea ja nautisime juustupalle, mida ma varsti järgi tegema. noh, kui suurem osa olid jalga lasknud, siis otsustasime elia, mel ja mina panna päevale punkt ühe väikse piljardiga. kuid võta näpust, trehv oli täis 10-12 aastaseid diskotajaid, kelledest osad rahulikult turva silme all väljas suitsu kiskusid. tekkis tõsiselt silmakirjalik tahtmine neile politsei kutsuda. okei, piljardit siis ei saanud, otsustas elia, et tema peab koju minema, mel aga palus mul jääda ja nii me läksime siis montesse ja tegime kaks mängu. mõlemad võitis mel tänu minu osavale musta valesse auku löömise oskusele.
selleks ajaks oli mul juba üpris nukker olla, kuna keegi polnud helistanud ega smsinud. kuni viimase hetkel, mil otsustasin juba bussi peale minna, helistas marko. tuli autoga linna ja sain pärast autoga koju ka, pärlipüüdja laul täiega rokkimas. ning omaenese koduukse ees sain päeva meeldivama šoki osaliseks: marko tuli lagedale väikese punase roosiga. mina sain roosi, mina.. see pani lihtsalt ilusaima punkti mu sõbrapäevale.

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.