<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
12 märts, 2006

amm. et eile oli siis pidu. mm. peo tipphetkeks võiks lugeda trippi hernesse, et oma kehasse veidike alkoholi saada. see oli lõbus, kui me vaatasime kella ja saime aru, et me olime mingi tund aega ära olnud. enesel küll sellist tunnet ei olnud.
muusika oli peol okei. mõned õndsad hetked dnb-d ka, aga ma ei olnud häppidrinker, niiet eriti tantsimise tahet ei olnud. muidu tänud armsatele sünnipäevalastele peo eest.
mm. alkoholiloogika on paha asi, inimesed, kuid miskipärast ma ikkagi ei õpi. täis peaga tulevad tihti ideed, mis hetkel tunduvad oh-kui-supersuurepärased! aga tegelikult kaine peaga neid iialgi täide ei viiks. tegelikult hakkaks hullult ropendama ja asju peksma. mobiili viskaks vastu seina puruks, see niikuinii ei tööta kõige paremini. hea, et vaheaeg tuleb. saan mõtelda natuke/palju asjade üle järele ja selle üle, et kas mul on ikkagi mõistusega kõik korras. miks ma seda, persse, tegema pidin??

why do we dream when our thoughts mean nothing.

tänks, Karin, seda oli mul vaja, kuigi kõik oli minu enese süü, mina venitasin liiga kaua sellega. ma ei tea, miks mulle see üldse nii hullusti korda läks.. võib-olla ma lootsin mingit muutust oma elus, muutust paremuse poole. mm. pask lugu.

kuulake godsmacki serenityt, kui tuju on mõtlik. parem veel, kui kuulaksite mingi eesti tüübi (tüüpide) arvutiga tehtud lugu, huvitav ja hea imo. ps. lingid on need jubinad, millel on joon all.

my cock is green

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.