<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
20 märts, 2006

some details from the party you fucking missed!
jõudsime Elia ja Meliga mingi hetk enne üheksat kohale: mitte kedagi praktiliselt. aga siis hakkasid inimesed tilkuma ja sai nalja ja juua ja kurat küll, kuidas pea lõhub. igastahes on mul käsi ära kriimustatud pluss pöidlas lõikehaav. kaif! täiesti mõnus on tasuta ennast täis juua. ja seekord ma ei suutnudki ennast väga häbistada. vist? igastahes ei ole midagi paremat kui sokkides lumes jooksmas käia ja raudteele ronida. õnneks rongi ei tulnud, sest ma tean, et ma oleks jäänud raudteele, et lihtsalt näha, mis juhtub. mingi hetk me jõime tekiilat, ma mäletan. ma olin peo alguses küll üpris kindel, et ma istun niikuinii kuhugi nurka ära ja kellegagi ei suhtle, aga näe, täiesti vastupidi. rääkisin Keijoga ka vahepeal salajuttu, millest ma ka kahjuks eriti midagi ei mäleta peale selle, et Elen on maailma parim tüdruk. heh, ma oleks võind talle ise ka seda ütelda.
seda, kust Märt äkitselt võtab, et mu needid mõnusad on, seda ma ei tea. ta võiks mulle ka rääkida. ja kui kellelgi on kaebusi minu käitumise kohta, siis praeguse enesetundega hakkan karsklaseks.
igastahes läksime üks hetk sauna magama ära. hea soe. veidi raske oli, kui Priidik kõrval norskas nagu traktorist. hommikul saime üles, nemad lasid jalga otepääle. hakkasime Eleni ja Meliga koristama. panime fluidumi leisure'i korduse peale ja tuju kohe tõusis. laulsime Kärdi osa kaasa ja vandusime idiootide peale, kes korralikesse pudelitesse topivad konisi või siis kraabivad taaramärgi maha.
oli nagu supersuper pidu. nüüd hakkan vaikselt oma pärast paanitsema. et kui kellelgi on raadil asuva vana litsimaja mingeid kontaktandmeid, siis oleks armas, aitäh.

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.