<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
31 mai, 2006

te arvate, et nali on naljakas? ei, ma nendin, ei.
täna oli üleminekueksam. ma sain selle viie, täiesti normaalne. aga võta näpust, mul jalg ikka pepus, kuigi ma sõitsin juba rattaga. aga mulle anti ratas ainult sellepärast, et mul oli raha. nüüd enam ei ole ja enam ratast kah ei anta, öeldakse, et kõnni, puudega. ma tahtsin ainult täpsustada, et tegelikult ma mingi kuu aega ainult käin karkudega, ma olen täiesti tavaline inimene, ei maksa kohe nimesid panna, eksju.
ses suhtes, ma siin mingi paar päeva veel kodus, sest tore on. aga tegelikult kui hea ei oleks, siis hakkaks paha ja mulle ei meeldi halb. ma ei oleks tohtinud alkoholi juua täna. sest ma pole ammu joonud, tead, ja siis hakkab kohe imelik tunne nagu, kuidagi veidi viltune vaatepilt tekib, aga ma arvasin, et see on mäest, kuna kassitoomel on mingine mägi noh.
okei, ma siin üks päev mõtlesin, et kuradi pask on mina olla. et nagu värdjas ja selline. ja siis keegi ütles, et ma olen tegelikult ilus ja hea inimene ja siis ma naersin, sest nii vaimukas oli. aga see inimene solvus onju ja mai saandki aru, et ta mõtles seda tõsiselt, sest ma ei saa aru, mismõttes tõsiselt mõelda võib. ja siis ma hakkasin arutlema enesega, et mis värk see meestega on, et nendega ei ole kõik korras onju, aga tuli välja, et ongi okei, ja mina hakkasin paanitsema oma probleemide pärast kesk kuivavat kõrbe.
aga naer on lubatud. ja miljonsada pakkumist on oodatud. et ma saaks kõik tagasi lükata ja siis sekund hiljem nutta ja karjuda oma valede otsuste pärast, vot, ha-ha!

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.