<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
11 juuni, 2006

mul on tihti selline raskusetunne.
ma lihtsalt ei tea, mis edasi saab, mida ma teen. raske on leida vastuseid küsimustele, mis vaid näivad lihtsad ja ühemõttelised. melanhooliahood tabavad mind üha enam ning just seltskonnas. kõige parem on üksindus, sest see on nii vaba ja piirideta. võib-olla peaks aja väga rängalt maha võtma. et mõelda järele, mille pärast üldse elada ja mida teha.
on raske, kui isegi õudusunenäod tunduvad parema reaalsusena kui see siin.

mõtteid 2 :
Blogger sander :

sama siin. nagu absoluutselt ei tea, mis pärast kooli saab, kuhu minna, mida teha. aega on nii vähe :|

13 juuni, 2006 17:16  

Anonymous Anonüümne :

hehe... Sass, ära soki. Aega on teil huinjaa. Aga vaata mind - mina nüüd küll ei tea mida teha. Aga ma arvan kapitalismikuradile ma ei taha enda sõrme anda...pealegi mul TOEFL tegemata et rootsi ärikooli minna riiga. Hah, aga ei põex yldse hetkel.

14 juuni, 2006 20:17  

mõtiskle.

tagasi.