<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
30 juuli, 2006

okei, alustame siis algusest:
on 28. juuli ja tulemas on õhtune mihkli läppar. jeaaa. tsillime poole seitsmeks linna ja ostame talle raamatu "uimastite ajastu". mihkli juures on juba veidike inimesi kohal ja pidu võib alata. peo jooksul saab ikka veidi joodud ja suitsetatud, niiet olemine on üpris tore. näeb ammunägematuid inimesi ja üldse väga super. politseinikud on ka kõik toredad ja kohv veel eriti. muidugi orjan ka seekord köögis ning praen pelmeene, mis kaovad juba pannilt. enne äraminekut teavitab mind roland, et pühap tuleb tema juures olla, kuna saab temagi ju 18 lõpuks.
olgu, väga tore. 30ndal hommikul töö, samuti 31ndal, tuleb olla korralik. muidugi tullakse kohe 29ndal hüppama, et ouou, põltsamaal on mingi üritus, et lähmelähme, saame öömaja ka jne. mõtlen, et pohhui, hääletame siis varahommik peavaluga tööle, pole probleemi. õnneks tutvun zik zakil (nii on ürituse nimi) kahe toreda tartu poisiga, kes sebivad mulle koha rolli organiseeritud bussis ning niiviisi saan koju. mathiasega kõnnime koos annelinna (jumal tänatud, siin elab ka huvitavaid inimesi). äratuskella sätin kuue peale, kaheksa peab juba triksis-traksis töö juures valmis olema teeninduseks. vaatan, äkki püsin üldse üleval ja alustan oma "hommikut" hulga kohviga. õnneks on võimalus päeval ju ka magada (hea, kui töö ikka terve päev ei kesta:D).
täna õhtu siis rolandi sünna, mis loodetavasti tuleb rahulik. ei suudaks veel vähese unega öid üle elada, ma kardan.
huvitav intsident siis veel vahepealsest ajast, mil ma siin üksi kodus tsilland olen. hakkan siis riidekappi lahti keerama (ei, ma ei peida seal midagi, lihtsalt ustel on lukud, et nad kinni püsiks) ja ei õnnestu. mõtlen, et olen siis mingi riideeseme luku vahele keeranud. no tavai, toome siis näpitsad. klõps, ja mulle jääb pool võtit pihku. ou kräpp. ja nüüd ma olen, õnnis, et viskan osa riideid laua peale, mitte ei pane kappi. õnneks tulevad täna kõik koju ja parandavad mu kapi ära, ma loobusin.
head ööd siis.

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.