<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
04 august, 2006

ei teagi, kohe mida kirjutada.
kas rääkida sellest, kuidas mul eile tuju absoluutselt ära kukkus, kuigi ma kuulsin, et mul on seksid sääred ja praktiliselt perfektsed rinnad.
või rääkida sellest, kuidas ma täna martaga klubisse lähen tantsima (mina:D) ning homme pean pikemalt tööl olema, sest on mingi konverents. ning et homme õhtu grete sünnipäevale. ja siis järgmine päev juba tarmo poole istumisele.
räägin igastahes seda, et tööl on meil ikka kõige parem seltskond üldse ning vaikselt hakkab mulle see asi juba käppa tulema, et saan suhteliselt kiirelt asjad peale ja pealt ära.

ma ei saa enam üldse aru, mis suunas ma liigun. või seisan ma hoopis paigal. mõistan vaid seda, et niiviisi ei maksaks asja jätta ja peaks midagi parandama, kuid peale seda mõtet tuleb alati hetk, mil tunnen, et no tegelt ei ole ju väga viga. niikuinii ei ole ma võimeline mitte millekski, kardan lihtsalt, et kõik pettuvad minus lõpuks. tegelikult on asjad enam kui huvitavad, lihtsalt veidi enesekontrolli ja kõik peaks sujuma.

veidike vist ikkagi igatsen.

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.