<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
21 detsember, 2008

käisin täna hommikul Kaupmehes - juudas, küll seal oli igast head ja paremat! no kes oleks võinud arvata, et ma kodumaa pinnalt sellise asja leian nagu Tenpura jahu?! täiesti veider...
eniveis, juhtusin ma seal oma ühe lemmikjoogi peale - Koreas tehtud Aloe Vera Drink. asi selles, et tavapoes on seda enamjaolt vaid ühte maitset - originaali, mis on hea küll, aga veidike imalaks kisub ära. see-eest Kaupmehes oli seda lausa kahe lisamaitsega - granaatõuna ja apelsini (tegelt on olemas ka viinamarja maitsega, aga too ei ole eriline asi). kindluse mõttes võtsin apelsini oma ja ma ei pea seda kahetsema. mitu pöialt püsti kohe. see hoiab mu enesetunde stabiilsena, kui mul veidi probleemseks maos hakkab minema.

eile oli veider. ma pole ammu väljas käinud ja siis nii hilja ikka veel kindlal jalal koju tulnud. või bussiga sõitnud. miskipärast hommikul ei olnud siiski aru saada, et oleks midagi teisiti olnud.

mõtelge selle peale, mul läheb juba 5ndat aastat blogi! mul on isegi vanad templeidid seivitud, et ma võin iga kell oma saja aasta tagused naljad käibesse lasta:D mul on jubedalt kahju, et ma ei ole suutnud nende aastate vältel pakkuda kvaliteetset kraami, vaid lihtsalt mingit tiinekastaffi. kuid samas ei ole kah. sest alati on tore üle lugeda igast p*aska, mida ma kirjutand olen.

niisiis...hääd uut kõigile ja joulusi kah. kahtlen, kas see aasta veel raporteerin, kui ma just mingi erilise idiootsusega hakkama ei saa.

far out, man!

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.