<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
03 august, 2010

ma lähen bioloogia magistrisse edasi. MIKS??? mis kuradi pärast ma ei lugenud enne otsustamist, et see hõlmab endas mingite teaduslike ettekannete tegemist? ma olen väga halb avalik esineja, väga halb. pluss, pean ma ära otsustama, mis harus ma õppimist tahan jätkata. sessuhtes, et kas taimed-seened (ei jookse uurimisel eest ära) või loomad-kalad. ma ise mõtlesin, et ämblikud oleks päris hea mõte, sest meie piirkonnas nad ei ole võimelised inimest tapma, aga samas, ega ma vist mingi mõistliku töö peale nkn saa, kui ma ise piisavalt aktiivne pole. mida ma ei ole, obv.
oh well. vbla nüüd seoses sellega, et ma sain omale uue fäänsi telefoni, hakkan ma jälle blogima. (panin endale ad-hoc võrgu kodus üles. jeimii.)

p.s. kui keegi peaks hästi linuxit jagama, siis ma oleks väga rõõmus, kui ta aitaks mul selgeks teha paar asja.
p.p.s. tegin oma negatiivsesse blogi ka postituse. on täiesti hämmastav, et ma ei mäleta tolle kirjutamist, aga olen suutnud vigadeta seda teha:D

mõtteid 0 :

mõtiskle.

tagasi.