<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7243991\x26blogName\x3dmahhinatsioon\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://seganesass.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3det_EE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://seganesass.blogspot.com/\x26vt\x3d-8203593286533947629', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
12 juuni, 2011

WTF??
tra, sõidame siis kolme paiku margaretiga (mina pakikal) üle turu silla. turu sillal mingi kamp täiskasvand inimesi (minu arust venelased) joovad siis. tõusul kiirus suht aeglane. mingi värdjas otsustab mulle siis tagant jalaga vastu selga lüüa. fakinhell, poleks sannu pusa seljas olnud, oleks dämm vist päris vägev olnud. tra, mis inimesed need on nagu? täiesti hea tuju rikkusid ära. poleks baigi peal olnud, oleks lihtsalt läinud ja vastu hambaid andnud.
how was your night?

mõtteid 4 :
Blogger sussamussa :

meie õhtu möödus rahulikult, panime kasti õllet nahka. aga on kuradi värdjad! (ma vaatan, et sa postitad siin viimasel ajal aind vägivaldsete sugemetega jutte üles :S)

12 juuni, 2011 09:41  

Blogger Kaido :

Madli, tegemist oli antiantifa pusaga, millel oli veel kapuutsil goodnightleftside ja mingi hate sign veel seljal. Ma ei tea, kas just päästis :S:S:S

Kui ma/me oleks teadnud, et keegi sind lõi............. Ma ei pannud tähele et keset ukerdamist seal mingi mats oleks käind :/ Kuradi tiblad. Jälle uus damage happening, kuidas selg elab?

12 juuni, 2011 18:15  

Blogger mad :

WHAT??

ma täiesti unustasin selle väikese fakti ära:D

ok, siis see seletab natukenegi.

13 juuni, 2011 12:37  

Blogger Kaido :

KUIGI sannu ütles et nad mölisesid juba enne kui me neist mööda sõitsime, st neile ei meeldind meie näod võib-olla hoopis

Need human identification sõnad on naljakad kogu aeg. Eile oli mingi mental

13 juuni, 2011 18:45  

mõtiskle.

tagasi.